پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نیمی از بازار تبلت چین در دستان هواوی
نوشته شده در چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
بازدید : 73
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی


هواوی با عملکرد فوق‌العاده در زمینه فروش در بازار تبلت به خصوص در کشور چین توانست ۵۰ درصد از سهم بازار این کشور را به خود اختصاص دهد.

در مراسم رونمایی از گوشی های هوشمند سری Huawei Nova 7 در بازار چین، شاهد معرفی تبلت جدید Huawei MatePad نیز بودیم. همچنین هی گانگ (He Gang) مدیر بخش محصولات مصرفی هواوی، آمار و ارقامی از عملکرد این برند در بخش فروش تبلت در کشور چین نیز ارائه داد و به گفته این مدیر ارشد، عملکرد هواوی باعث شده تا این شرکت به برند پیشتاز بازار تبلت در کشور چین تبدیل شود.

هواوی و کسب نیمی از بازار تبلت چین


بر اساس گزارش‌های منتشر شده هواوی از نظر میزان فروش تبلت در بازار چین و در سه ماهه سوم و چهارم سال ۲۰۱۹ میلادی موفق شده با پشت سر گذاشتن رقبا، برند برتر بازار شود.

آمار و ارقام فروش بالا و موفقیت‌آمیز تبلت های هواوی باری دیگر توسط رن ژنگفی (Ren Zhengfei) موسس و مدیرعامل هواوی در مصاحبه اخیرش مورد تائید قرار گرفت. به گفته این مقام بلندپایه، شیوع ویروس کرونا فرآیند تولید و عرضه گوشی های هوشمند را با دشواری روبه‌رو کرده ولی با این شرایط همچنان هواوی در فروش تبلت، کامپیوتر و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی روند مثبتی داشته است. هواوی در گزارش مالی مربوط به سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد تنها در ماه مارس سال جاری میلادی در بازار چین موفق به فروش ۴۵۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند شده است.

 

منبع : گجت نیوز


:: برچسب‌ها: تبلت , هواوی , تبلت هواوی ,



بازدید : 87
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی


بسیاری از اپ های پیام رسان محبوب نظیر تلگرام، اسلک و وایبر به شما اجازه می‌دهد که پیام‌های ارسال شده را حتی بعد از مشاهده مخاطب ویرایش کنید. اما این قابلیت حیاتی هنوز هم در بسیاری از پلتفرم‌های ارتباطی نظیر نرم افزار پیام رسان آیفون (iPhone Messages) و واتس اپ وجود ندارد. اپل نیز متوجه احساس نیاز کاربران به این قابلیت پرکاربرد شده و طبق پتنت جدیدی که با شماره ۲۰۲۰۰۱۳۳۴۷۸ توسط اداره ثبت اختراعات آمریکا منتشر شده، اپل این قابلیت را در آینده به Messages آی او اس اضافه خواهد کرد.

اپل عقیده دارد برنامه های پیام رسان فعلی محدودیت زیادی دارند
اپل قصد دارد این قابلیت را در اختیار کاربران قرار دهد که پیام‌های خود را بعد از ارسال شدن بتوانند ویرایش کنند و اگر به طور مثال ایراد تایپی در پیامتان وجود داشت، بتوانید آن را ویرایش کنید و مخاطب نسخه‌ی اصلاح شده را مشاهده کند. البته به نظر می رسد که یک گزارش از پیام‌های ویرایش شده در حافظه ثبت می‌شود، اما هنوز مشخص نیست که آیا پیام اصلی برای هر دو طرف مکالمه قابل مشاهده خواهد بود یا خیر.

 

منبع:گجت نیوز


:: برچسب‌ها: آیفون , گوشی اپل , اپل ,



بازدید : 58
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی


بعد از گذشت چند هفته از عرضه‌ی بازی Final Fantasy 7 Remake، هواداران فرصت کافی داشته‌اند تا به تجربه‌ی بازی بپردازند و آن را به اتمام برسانند. اکنون یک سوال مهم پیش روی این هواداران است: چه زمانی می‌توان انتظار داشت تا قسمت دوم بازی عرضه شود؟ آنچه که بر اساس اظهارات یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase) مشخص گردید، این است که روند توسعه‌ی بازی از مدتی پیش آغاز شده ولی تیم سازنده هنوز تصمیم مشخصی برای تعداد کل قسمت‌های بازی نگرفته است.

این اطلاعات بر اساس مصاحبه‌ای است که در کتاب راهنمای Final Fantasy 7 Remake تحت عنوان Ultimania در ژاپن چاپ شده و کاربری به‌نام Aibo در توییتر، بخش‌هایی از آن را به اشتراک گذاشته است.

 

منبع : گیمفا


:: برچسب‌ها: بازی اکشن , بازی Final Fantasy 7 Remake ,



بازدید : 59
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی

 

به‌روزرسانی جدید بازی Gran Turismo Sport یکی از محبوب‌ترین ماشین‌های اسپورت شرکت تویوتا (Toyota) را به بازی اضافه می‌کند. با ما در ادامه‌ی خبر همراه باشید تا نگاهی به این ماشین بیندازیم.


ماشین جدید اضافه شده (Toyota GR Supra RZ ’20 (N300 نام دارد؛ که بسیاری از طرفداران ماشین‌های تویوتا آن را بهترین ماشین اسپورت این شرکت می‌دانند.

از ویژگی‌های ماشین جدید تویوتا می‌توان به این موارد اشاره کرد. موتور ماشین GR Supra RZ شش سیلندر بوده و دارای دیفرانسیل عقب است تا بتواند حداکثر بازدهی را در زمان شتاب‌گیری و ترمز کردن داشته باشد. وزن ماشین به صورت کاملا ۵۰:۵۰ توزیع شده است و دارای مرکز جرم پایینی است که باعث پایا شدن ماشین (جلوگیری از لرزش ماشین در سرعت‌های بالا) می‌شود. همچنین موتور این ماشین به حالت twin-scroll turbo طراحی شده است که باعث بهبود در تهویه‌ی هوای داخل موتور می‌شود و این ماشین را به یکی از ایده‌آل‌ترین ماشین‌های مسابقه‌ای تبدیل می‌کند. شما می‌توانید تصویر (Toyota GR Supra RZ ’20 (N300 را در زیر مشاهده کنید.

 

منبع : گیمفا

 


:: برچسب‌ها: بازی Gran Turismo Sportوبازی ریس ورالی ,



ویدیوی جدیدی از بازی Torchlight III منتشر گردید
نوشته شده در شنبه 6 ارديبهشت 1399
بازدید : 63
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی


استودیوی پرفکت ورلد اینترنیمنت (Perfect World Entertainment) ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Torchlight 3 منتشر نمود. این ویدیو قلعه‌ها و مکانیزم ساخت‌وسازش را نشان می‌دهد.

بازی Torchlight 3 به صورت دسترسی اولیه در ابتدای سال ۲۰۲۰ رونمایی شد. در ویدیوی جدیدی که منتشر شده است به‌خوبی پیشرفت در مراحل ساخت بازی را مشاهده می‌کنیم. تیم سازنده در برخی از طراحی‌هایشان تغییرات عمده‌ای ایجاد نمودند. شروع این تغییرات پس از دریافت بازخوردهای نسخه‌ی آزمایشی آغاز گردید. سری Torchlight در سبک هک‌انداسلش بازبینی تازه‌ای داشت که همراه با تغییر زاویه دید بازی‌باز در کنار سایر عناوین مانند Path of Exile و Grime Down، در کنار الهاماتی از سری Diablo، مسیر جدیدی در این سبک پیاده‌سازی کردند.

در ویدیو همچنین شاهد سیستم جدید ساخت خانه‌ها نیز هستیم و از نکات جالب توجه‌اش می‌توان به این موضوع اشاره کرد که مهم نیست اگر در کنار شخصیتی که قبلا ساختید کاراکتر جدیدی از هر نژادی اضافه کنید، خانه‎‌‌های قبلی شما همراه با کاراکتر جدید، در یک پروفایل مرتبط هستند. به عبارتی دیگر شما می‌توانید از همه‌ی آن‌ها دوباره استفاده کنید.

 

منبع: گیمفا


:: برچسب‌ها: بازی Torchlight III , بازی اکشن , بازی Torchlight 3 ,



بازدید : 64
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی

 

به نظر می‌رسد کمپین تبلیغاتی اکتیویژن (Activision) برای جذب بازی‌بازان Warzone، حالت رایگان بتل رویال Call of Duty: Modern Warfare، به سمت بازی اصلی ادامه دارد. این شرکت دوباره بخش چندنفره‌ی بازی را برای مدت کوتاهی رایگان کرده است.


Call of Duty: Warzone در مسیر تبدیل شدن به یکی از موفق‌ترین بتل رویال‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی است. این بازی رایگان در ماه اول انتشار خود موفق شد از مرز ۵۰ میلیون بازی‌باز عبور کند. در مقایسه باید گفت که Apex Legends چیزی حدود ۸۰ میلیون بازی‌باز و Fortnite حدود ۲۵۰ میلیون بازی‌باز دارد. با این شرایط طبیعی است که اکتیویژن بخواهد بخشی از این بازی‌بازان، را راضی به خرید بازی اصلی کند.

 

منبع : گیمفا


:: برچسب‌ها: بازی Call of Duty , بازی اکشن , بازی کالاف ,



رده‌بندی سنی بازی Marvel’s Avengers مشخص شد
نوشته شده در پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399
بازدید : 56
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی

 

بازی Marvel’ Avengers یکی دیگر از عناوینی است که قرار بود این ماه منتشر شود، اما تا مدت طولانی تاخیر خورد. در این بازی شما در نقش شخصیت‌های محبوب گروه انتقام‌جویان نظیر ثور، بلک ویدو، آیرون من و کاپیتان آمریکا قرار خواهید گرفت و البته تعداد زیادی شخصیت جدید نیز در داستان بازی حضور خواهند داشت. امروز رده‌بندی سنی این بازی توسط ESRB مشخص شده است که اطلاعات زیادی را از گیم‌پلی و داستان بازی به ما می‌دهد.


بازی رده‌بندی سنی T را برای نوجوانان دریافت کرده است و در داستان بازی آمده است که شرکت انتقام‌جویان قصد دارد تا جلوی اعمال مخرب یک شرکت شیطانی را بگیرد. البته اگر علاقه دارید تا اطلاعات بیشتری در مورد داستان بازی بدست بیاورید و مشکلی با لو رفتن داستان ندارید، می‌توانید لیست اچیومنت‌های بازی Marvel’s Avengers را مطالعه کنید.

 

منبع: گیمفا


:: برچسب‌ها: بازی Marvel’s Avengers , بازی اکشن , Marvel’s Avengers ,



شایعه: بخش داستانی بازی GTA VI کامل شده است
نوشته شده در چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399
بازدید : 69
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی

 


طبق یک افشای جدید، راک‌استار (Rockstar) مراحل ساخت بخش داستانی بازی مورد انتظار GTA VI را به پایان رسانده است.

بازی‌های کمی وجود دارند که مثل سری Grand Theft Auto هواداران را با اخبار انتشار خود هیجان‌زده کنند. بر اساس شایعات قبلی، نسخه‌ی ششم این سری از چند سال پیش در حال توسعه قرار دارد؛ اما راک‌استار هنوز هیچ حرفی از آن به میان نیاورده است. با این حال طبق یک افشای جدید، احتمال انتشار اخباری از این بازی در تاریخی نزدیک وجود دارد.

سری Grand Theft Auto یکی از تاثیرگذارترین و محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود. در واقع نسخه‌ی پنجم این سری، دومین بازی پرفروش تاریخ است و با گذشت ۷ سال از انتشار، هنوز در بین پرفروش‌ترین بازی‌ها پلتفرم‌های مختلف دیده می‌شود.

از زمان عرضه‌ی بازی GTA V در سپتامبر سال ۲۰۱۳، طرفداران منتظر انتشار نسخه‌ی ششم این سری بوده‌اند. با این حال راک‌استار اطلاعات زیادی از آن در اختیار هواداران قرار نداده است. در این میان یکی از صداپیشگان GTA V به هواداران توصیه کرده است که به شایعات و اخبار غیر رسمی توجه نکنند.

 

منبع : گیمفا


:: برچسب‌ها: بازی GTA VI , بازی اشن , بازی ماجراجویی ,



بازدید : 84
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی


بازی Quantum Error، یکی از هیجان‌انگیز‌ترین عناوینی است که استودیوی‌ تیم کیل مدیا (Team Kill Media) مشغول ساخت آن است. این بازی که تا حدودی شبیه به سری بازی Doom است و در سبک اول شخص تیراندازی قرار دارد، قرار است برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ عرضه شود. اما بسیاری از بازی‌بازان کنجکاو هستند که بدانند، آیا این بازی در ادامه برای کنسول اکس‌باکس سری اکس نیز منتشر خواهد شد یا خیر.


به تازگی دوکودا جونز (Dakoda Jones) و میکاه جونز (Micah Jones) از استودیوی تیم کیل در مصاحبه‌ای اذغان کردند که در حال حاضر تمرکز خود را بر‌روی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ این بازی گذاشته‌اند؛ اما احتمال ساخت نسخه‌ی اکس‌باکس سری اکس این بازی نیز وجود دارد و آن‌ها هیچوقت به اینچنین مسائلی جواب رد همیشگی نمی‌دهند.

آن‌ها همچنین عقیده دارند که کنسول نینتندو سوییچ توانایی پردازش کردن بازی Quantum Error و کیفیت بصری‌ که آن‌ها برای این بازی در نظر گرفته‌اند را ندارد و به نظر می‌رسد که اگر هم قرار باشد این بازی زمانی برای کنسول دستی شرکت نینتندو عرضه شود، به این زودی‌ها نخواهد بود.

 

منبع :گیمفا


:: برچسب‌ها: بازی Quantum Error , پلی استیشن ,



بازدید : 86
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی


به نظر نمی‌رسید کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ هنگام عرضه در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ در تمام کشور‌ها به صورت همزمان عرضه‌ شوند، اما هم‌اکنون اطلاعاتی منتشر شده‌اند که به صحت این موضوع اشاره دارند.

شاید به یاد داشته باشید که شرکت سونی در سال ۲۰۱۳ با اتخاذ سیاست‌های فروش کنسول پلی‌استیشن ۴ همگان را متعجب کرد. شرکت سونی این کنسول را ابتدا در آمریکای شمالی و سپس چند هفته بعد در اروپا و سرانجام در ژاپن عرضه کرد. حال طبق گزارشی از بلومبرگ (Bloomberg)، جیم ریان (Jim Ryan) قصد دارد تا کنسول پلی‌استیشن ۵ را به صورت همزمان در تمام نقاط دنیا عرضه کند.

بلومبرگ در این باره اظهار داشت:

به گفته‌ی کارکنان بخش زنجیره‌ی تأمین شرکت سونی، جیم ریان رئیس پلی‌استیشن تأکید کرده است که عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ باید همزمان در سراسر جهان انجام شود.

این خبر خوبی برای بازی‌بازان و طرفداران پلی‌استیشن محسوب می‌شود؛ زیرا طبق این گزارش نیاز نخواهد بود بازی‌بازان برای عرضه‌ی این کنسول در کشور‌های خود منتظر بمانند. البته عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ به صورت همزمان در سراسر کشور‌های دنیا می‌تواند چالش‌های بسیار زیادی برای شرکت سونی ایجاد کند، به خصوص اکنون که تمامی کشور‌ها با بحران ناشی از ویروس کرونا درگیر هستند و روند سفر‌ها و تجارت و ترانزیت کالا با مشکلاتی روبرو شده است. اکنون ما فقط باید صبر کرده و منتظر اخبار جدید باشیم، چرا که هنوز مشخص نیست برنامه‌های تولید و عرضه‌ی این کنسول طبق برنامه پیش بروند.

 

منبع : گیمفا


:: برچسب‌ها: کنسول پلی‌استیشن ۵ , پلی استیشن , پل استیشن 4 ,



بازدید : 122
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی

 

رویداد Houseparty بازی Fortnite را به یاد دارید؟ طبق این رویداد، اپیک گیمز در ازای دریافت ۲۰ میلیون پاسخ صحیح به سوالاتی در رابطه با بازی Fortnite، پاداش رایگانی را در اختیار تمامی بازی‌بازان قرار می‌داد. اکنون تعداد پاسخ‌های صحیح به ۲۰ میلیون رسیده و اپیک گیمز نیز به وعده‌ی خود عمل کرده است:

شما با اطلاعات خود ما را شگفت‌زده کردید! ۲۰ میلیون پاسخ صحیح به بازی کارتی اپیلیکیشن Houseparty را تبریک می‌گوییم. هر کاربری که اکنون اکانت Fortnite داشته باشد، هفته‌ی آینده آیتم شخصی‌سازی Fryangles را با به‌روز‌رسان ۱۲٫۴۱ دریافت می‌کند.

 

منبع :گیمفا




بازدید : 110
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی


بنابر اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که بخش داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 Remastered در آینده عرضه خواهد شد و در این باره اطلاعات جدیدی منتشر شده است.

کانال TheGamingRevolution که پیش‌تر اطلاعات مختلفی را در خصوص سری بازی‌های Call of Duty منتشر کرده بود، به‌تازگی در ویدئویی جدید جزئیات تازه‌ای را در مورد نسخه‌ی ریمستر یکی از عناوین این مجموعه ارائه داده است. طبق اطلاعات این منبع، بخش داستانی Call of Duty: Modern Warfare 3 Remastered در راه است و در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد. همانند Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered، در این ریمستر نیز از همان موتور گرافیکی استفاده شده است و تنها شامل بخش تک‌نفره‌ی خواهد بود. این منبع ادعا کرده است که این دو بازی برای عرضه در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده بودند، اما مشکل Dallas Shooting موجب می‌شود تا انتشار آن‌ها به تعویق بیافتد. همچنین در ادامه اشاره می‌کند که بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered نیز آماده شده بود، اما سرانجام شرکت اکتیویژن (Activision) تصمیم گرفت تا تنها بخش داستانی این بازی را عرضه نماید.

 

منبع: گیمفا


:: برچسب‌ها: Call of Duty Modern Warfare 3 Remastered , بازیCall of Duty Modern , بازیCall of Duty ,



بازدید : 149
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی

 

ما در روند تمرکزمان برروی بازی با برخی مشکلات برخورد کرده‌ایم؛ به ویژه در پروسه‌ی ضبط صدای بازیگران.

او افزود:

با وجود این که ما موفق شدیم بخش‌های وسیعی از صداهای خارج از تصویر را به سادگی ضبط کنیم، اما همچنان تعدادی برداشت نهایی باقی مانده ولی اجازه دهید که خیال شما را از این بابت راحت کنم که در این ارتباط هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد. ما قادریم که‌ آن‌ها را در آینده ضبط نماییم و در قالب یک به‌روزرسانی زمان عرضه در اختیار شما قرار دهیم. پس خریداران می‌توانند بازی را در همان روز عرضه تهیه کرده و با دانلود یک فایل اضافه، تمام بخش‌هایی که پس از آماده‌سازی دیسک‌ها و بسته‌بندی تولید شده‌اند را دریافت نموده و به بازی خود اضافه گردانند. درست است که این معضل کمی ما را از انجام کارها باز نگه‌ داشته است، اما این تنها مشکلی است که با آن مواجهیم و برطرف‌سازی آن را در اولیت‌ برنامه‌هایمان قرار داده‌ایم. همان‌گونه که دیگر مشکلات را پشت سر گذاشتیم، این مسئله نیز تاثیر به‌سزایی بر روی پروژه‌ی ما نخواهد گذاشت.

در آخر او از یک نگرانی دیگر سخن گفت:

در نهایت فکر نمی‌کنیم که در روز انتشار مشکلی به وجود بیاید، اما من کنجکاوم که این اتفاق نقدهای قبل از انتشار بازی را چگونه تحت تاثیر قرار خواهد داد. همه‌ی عناوین بزرگ در روز انتشار خود یک به‌روز رسانی برای از بین بردن باگ‌ها و تثبیت انواع مشکلات دریافت می‌کنند، ولی گمان می‌کنم که مشکل حادث شده برای ما کاملا جدید باشد.

 

منبع:گیمفا


:: برچسب‌ها: بازی Cyberpunk 2077 , Cyberpunk 2077 , بازی اکشن ,



بازدید : 446
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی

 

شرایط غیرقابل گریز قرنطینه‌ی حال حاضر که محصول ویروس منحوس کرونا است، صنایع بسیار زیادی را به صورتی مخرب تحت تاثیر قرار داده و روشن است که صنعت بازی و بازی‌سازی نیز از این اثرات بی‌نصیب نبوده و این اخلال همه‌گیر باعث بروز مشکلات بسیاری در روند توسعه‌ی عناوین بزرگ این صنعت گذاسته‌ است.

کمی پیش‌تر اخباری مرتبط با معوق شدن انتشار عنوان بزرگ کمپانی سونی و استودیوی خوش‌نام ناتی داگ (Naughty Dog)، یعنی The Last Of Us : Part 2 منتشر گردید و وخامت اوضاع آنجا مشخص شد که سونی هیچ تاریخ انتشار دیگری را جایگزین نکرد و حتی این عنوان را از روی استور نیز حذف نمود و عنوان کرد که حاضر است هزینه‌ی پیش‌خرید را نیز به خریداران مرجوع نماید. اما گویا این ویروس نمی‌تواند سد راه برخی دیگر از سازندگان شود و باید این مژده را به شما بدهم که عنوان مورد انتظار Cyberpunk 2077، ساخته‌ی استودیوی خوش‌سابقه‌ی لهستانی سی‌دی پراجکت رد (CD PROJEKT RED)، قرار است بی هیچ‌گونه تاخیری در تاریخ مقرر، ۲۷ شهریور ۱۳۹۹(۱۷ سپتامر ۲۰۲۰) منتشر گردد و نشان دهد که ناشرین و سازندگانش می‌خواهند تاخیرهای به وجود آمده‌ی پیشین را جبران نمایند و از این به بعد حتی در سخت‌ترین شرایط هم به وعده‌هایشان عمل کنند.

اما نگرانی‌هایی بر این اساس وجود دارد که اگر این شرایط بحرانی به تاریخ انتشار بازی لطمه نزند، در این صورت ممکن است به جنبه‌های کیفی آن صدمه وارد نماید و از این حیث موجب عهدشکنی گردد. در همین ارتباط یکی از سران بخش‌های مالی شرکت، میشل نوواکوفسکی (Michal Nowakowski) نیز به کند شدن روند متمرکز شدن آن‌ها بر یک بخش بخصوص از بازی اشاره کرده است:

 

منبع : گیمفا


:: برچسب‌ها: بازی Cyberpunk 2077 , بازی اکشن , Cyberpunk 2077 ,



بازدید : 157
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی


ویژگی بازخورد لمسی و گیره‌های قابل‌تطبیق (عملکرد کلیدهای L2 و R2 بسته به هر بازی، تطبیق‌پذیر هستند) این کنترلر را امتحان کرده‌ و بسیار تحت‌تاثیر قرار گرفته‌ام. فکر می‌کنم بازی‌های ویدئویی کارهای واقعاً جالبی با این ویژگی‌ها انجام خواهند داد.

همچنین رابرت کرکل (Robert Krekel)، مدیر بخش صوتی ناتی داگ، سری به حساب رسمی خود در توییتر زده و درباره‌ی دوال‌سنس نوشته است:

واقعاً مبهوت کنترلر جدید پلی‌استیشن ۵ شده‌ام. فرصت‌های جذاب بسیار زیادی برای ترکیب نوآوری‌های صوتی با قابلیت بازخورد لمسی وجود دارد. مدت‌ها پیش با نسخه‌ی نمونه و آزمایشی این کنترلر بازی کردم و [باید بگویم] پتانسیل آن بسیار هیجان‌انگیز است.

باتوجه به ریسک‌پذیری سونی در طراحی ظاهری دوال‌سنس و اضافه کردن ویژگی‌هایی کاربردی و جدید، شاید جای تعجب نداشته باشد که کنترلر جدید پلی‌استیشن ۵ تا این حد مورد استقبال جامعه‌ی دنیای بازی‌ها قرار گرفته است. به‌هر صورت قابلیت بازخورد لمسی، میکروفون داخلی قدرتمند و باطری‌های قابل‌شارژ با طول عمر بیشتر مواردی هستند که به‌سادگی دوال‌سنس را از رقیب اصلی خود یعنی کنترلر کنسول اکس‌باکس سری اکس جدا کرده و آن را در مرکز توجه قرار می‌دهند.

 

منبع:گیمفا


:: برچسب‌ها: پلی‌استیشن ۵ , کنسول پلی استیشن , کنسول ایکس باکس ,



بازدید : 246
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی


علی‌رغم جو نه‌چندان مساعدی که پس از انتشار مشخصات رسمی پلی‌استیشن ۵ به‌وجود آمده بود، شرکت سونی با انتشار تصویر و مشخصات دوال‌سنس (DualSense) بمبی در فضای مجازی رها کرده است که بیش از اندازه برای یک “کنترلر” منفجرکننده محسوب می‌شود.

 

از زمان معرفی دوال‌سنس و انتشار نخستین تصاویر از این کنترلر، افراد زیادی از گوشه و کنار دنیای بازی‌های ویدئویی تحت‌تاثیر مشخصات ظاهری و فنی آن قرار گرفته و با واکنش‌های مثبت خود فضای دلپذیری برای هواداران پلی‌استیشن ایجاد کرده‌اند. به‌عنوان مثال تصویر منتشر شده از این کنترلر برروی صفحه‌ی رسمی اینستاگرام پلی‌استیشن در ۲۴ ساعت موفق به دریافت ۴٫۳ میلیون و در شبکه‌ی اجتماعی توییتر نیز بیش‌ از ۳۰۰ هزار لایک دریافت کرده است.

علاوه‌بر این‌ها، توسعه‌دهندگان بزرگی چون ناتی داگ (Naughty Dog) و بتسدا (Bethesda) نیز به تعریف و تمجید از این کنترلر پرداخته و ویژگی بازخورد لمسی (Haptick Feedback) آن را ستوده‌اند. پیت هاینز (Pete Hines)، معاون رئیس شرکت بتسدا، درباره‌ی تجربه‌ی خود از دوال‌سنس می‌گوید:

 

منبع : گیمفا


:: برچسب‌ها: کنسول پلی‌استیشن ۵ , اینستاگرام , توییتر ,



فهرست تروفی‌های بازی Fury Unleashed منتشر شد
نوشته شده در جمعه 15 فروردين 1399
بازدید : 135
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی


اگرچه هنوز حدود یک ماه دیگر تا انتشار نسخه‌ی نهایی بازی Fury Unleashed زمان باقی مانده ولی تیم سازنده اخیرا فهرست کامل تروفی‌های این عنوان را در اختیار هواداران قرار داده است. اگر شما نیز به جمع‌آوری تروفی‌های بازی‌های علاقه‌ی زیادی دارید، با ما در ادامه همراه باشید تا این فهرست را با یکدیگر مرور کنیم.


بازی Fury Unleashed یک عنوان اکشن و پلتفرم دوبعدی است که بیش از هر چیز برروی افزایش امتیاز مربوط به Comboها تمرکز دارد. با کشتن هر یک از دشمنان، امتیاز شما یک واحد افزایش خواهد یافت و با رسیدن به یک امتیاز مشخص، قابلیت‌هایی مانند مقاومت در برابر آسیب و یا افزایش سلامتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این بازی با الهام از عناوین سبک Rougelite جدید مانند Dead Cells و Rouge Legacy و همچنین عناوین اکشن و پلتفرمر قدیمی و کلاسیک مانند Metal Slug طراحی و مراحل توسعه‌ی آن حدود ۵ سال پیش آغاز شده است.

 

 

منبع :گیمفا


:: برچسب‌ها: بازی Fury Unleashed , بازی اکشن , پلتفرم دوبعدی ,



بازی جدیدی از سری Commandos در دست توسعه است
نوشته شده در جمعه 15 فروردين 1399
بازدید : 136
نویسنده : محمد حسن اسماعیلی

 

شرکت کالیپسو مدیا (Kalypso Media) رسماً اعلام کرد که نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های Commandos در دست توسعه است. استودیوی تازه تاسیس کلیمور گیم (Claymore Game) وظیفه‌ی ساخت این بازی را برعهده دارد.

در سال ۲۰۱۸ میلادی، حق امتیاز سری Commandos را تصاحب کرد و در اواخر سال گذشته نیز ریمستر بازی Commandos 2 را منتشر نمود. این شرکت آلمانی پیش‌تر تایید کرده بود که عناوین جدیدی در دست ساخت هستند. در همین راستا، آقای یورگن روبویگ (Jurgen Reubwig)، مدیر استودیوی کلیمور گیم، در سخنانی اظهار داشت:

می‌خواهیم با خوشحالی تایید کنیم که در یک بازه‌ی زمانی کوتاه توانستیم تیم اصلی و دفاتر جدید خود را سازمان‌دهی و آماده کنیم. ما ساخت نسخه‌ی جدید Commandos را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم در ماه‌های آینده، افراد با استعداد بیشتری را به تیم خود اضافه کنیم تا از این طریق فرصتی را برای تبدیل شدن به بخش جدایی‌ناپذیر در ساخت یک عنوان استراتژی نمادین فرا.

 

 

 منبع :گیمفا


:: برچسب‌ها: بازی های Commandos , بازی استراتژی , بازی Commandos 2 ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد